Klantenservice feedback

Hoe omgaan met de klantenservice

Er zijn verschillende redenen waarom je contact zou willen opnemen met de klantenservice van een bedrijf. Het kan zijn dat u meer informatie wilt hebben over een bepaald product, of misschien heeft u hulp nodig met de instellingen van uw account. Bij een behoorlijke onderneming zou u altijd van een zeker niveau op het gebied van professionaliteit moeten kunnen genieten, maar een medewerker blijft natuurlijk ook een mens. Als klant kunt u omgaan met de klantenservice op verschillende manieren en wij zullen u vertellen wat nu precies het meest effectief is. Deze aanbevelingen gelden vooral voor een online casino, maar het achterliggende principe werkt ook bij andere soorten instellingen.
Het verkrijgen van een extra bonus

Naast de standaard vragen en opmerkingen komen er bij een online casino geregeld spelers langs met een verzoek voor een extra bonus. Dat speelgeld zou dan in aanvulling moeten zijn op de welkomstbonus en de overige aanbiedingen die dat casino te bieden heeft. In de meeste gevallen krijgen gokkers dus al meer dan genoeg, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om te vragen! Wanneer u behoefte heeft aan extra speelgeld dan is de manier van omgaan met de klantenservice heel belangrijk. Ze hoeven namelijk niets te geven, wat betekent dat de gun-factor hier een grote rol speelt. Als je op een vervelende manier eisen gaat stellen dan is er dus een goede kans dat u niets krijgt, maar met een vriendelijk verzoek komt u een stuk verder. Nu bestaat de kans dat een medewerker van de klantenservice simpelweg niet de mogelijkheid heeft om een extra bonus of gratis spins aan uw account toe te voegen, want zij hebben ook bepaalde limieten waar ze zich aan hebben te houden. In dat geval is het aan te raden om de medewerker vriendelijk te bedanken voor het nazoeken en het daar dan bij te houden. Met een boos verhaal schiet u namelijk niets op, behalve misschien dat er een negatieve aantekening wordt geplaatst in uw spelerskaart.

De verificatie van uw account

Het moeten aanleveren van uw persoonlijke documenten is nooit leuk, want dat is allemaal extra werk waar niemand op zit te wachten. Hetzelfde geldt voor de klantenservice van een online casino. Zij hebben ook liever dat u rustig verder gaat met gokken, want dan is iedereen blij. Helaas is de verificatie van een account een harde eis vanwege het feit dat een aanbieder hiertoe wettelijk is verplicht. Normaal gezegd krijgt u als speler uitgebreide instructies toegestuurd per email en deze staan meestal ook op de website vermeld. Mochten hier nog onduidelijkheden over bestaan dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice. Zij helpen u graag verder, ook wanneer u vragen heeft over hoe lang het allemaal gaat duren. Het gemiddelde Yggdrasil casino zorgt ervoor dat uw documenten binnen 24 uur zijn bekeken, dus meer dan een paar dagen zou het zeker niet moeten duren. De medewerkers die u te spreken krijgt kunnen geen invloed uitoefenen op deze snelheid en daarmee is het dus zinloos om dingen te gaan eisen. Ongeacht wat u zegt zullen ze bij de klantenservice netjes blijven, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat zij ook liever op een normale manier te woord worden gestaan.

Positieve en negatieve feedback

Heeft u een goede ervaring met de klantenservice van een online casino? Laat ze dat dan zeker even weten, want dat horen ze graag. De medewerker die u heeft geholpen die zal daardoor misschien ook wel een schouderklopje krijgen. In de praktijk komen er helaas meer klachten binnen dan bedankjes, want mensen hebben nu eenmaal meer behoefte om feedback achter te laten wanneer er iets verkeerd gaat. Die klachten kunnen op van alles zijn gebaseerd en ze lopen uiteen van gefrustreerde verliezers tot aan spelers waarbij het spel niet goed werkte. Als u boos bent dat u heeft verloren dan kunt u gerust verhaal gaan halen bij de klantenservice, want zij leggen u graag uit hoe die spellen in elkaar steken. Zo lang u redelijk blijft kunnen ze de pijn misschien zelfs verzachten met een bonus, maar dat zal afhankelijk zijn van de situatie. Als er inderdaad iets fout ging tijdens uw speelsessie dan moet dit wel duidelijk worden uitgelegd. Normaal gezegd wordt deze informatie direct doorgespeeld, zodat ze met een nette oplossing van uw probleem kunnen komen. Het zal niet snel gebeuren, maar als de klantenservice niet met een bevredigend antwoord komt dan kunt u altijd vragen om doorverwezen te worden naar een manager of naar de klachtenafdeling. Zo komt uw  probleem in ieder geval terechtbij een persoon met meer invloed en ervaring.

gratis spins, yggdrasil bonus, yggdrasil casino

Disclaimer

BigTreeCasino.nl is een onafhankelijke website welke niet gelieerd is aan Yggdrasil Gaming. Deze website geeft het laatste nieuws over de software van Yggdrasil Gaming en de online casino's die deze software aanbieden. De officiële website van Yggdrasil Gaming kan hier bezocht worden.